Απάντηση στο αρχείο γραμμάτων

Θέμα: ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΠΑΝΙΚΟΥ

Το ερώτημα έχει υποβληθεί Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2006

ΥΠΟΦΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΠΑΝΙΚΟΥ.ΕΙΜΑΙ 26 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΡΙΣΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ.ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΥΠΕΦΕΡΑ ΠΟΛΥ(ΖΑΛΑΔΕΣ,ΙΛΙΓΓΟΣ,ΜΟΥΔΙΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Κ.Α).ΜΟΥ ΧΟΡΗΓΗΣΕ SEROPRAM,ΈΝΑ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ, ΚΑΙ XANAX,ΜΙΣΟ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΒΡΑΔΥ.ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ,ΜΕΤΑ ΤΟΝ 1 ΜΗΝΑ, ΕΧΩ ΕΛΛΑΤΤΩΣΕΙ ΤΟ XANAX ΣΕ ΜΙΣΟ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ.ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ,ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕς ΤΩΝ ΧΑΠΙΩΝ,ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ 1 ΜΗΝΑ, ΕΧΩ ΠΑΛΙ ΖΑΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΔΙΑΣΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΑΥΤΑ;ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΠΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΖΑΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΔΙΑΣΜΑΤΑ;ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ;ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ.

Απάντηση από το DepNet

Η απάντηση δημοσιεύθηκε στο DepNet Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου 2006

Τα συμπτώματα που αναφέρετε μάλλον είναι από την πρώιμη διακοπή του Xanax. Από την άλλη, όπως θα έχετε παρατηρήσει και από άλλες απαντήσεις μου,η μόνη ριζική θεραπεία για τον πανικό και την αγοραφοβία είναι να κάνετε γνωσιακή - συμπεριφορική ψυχοθεραπεία με έναν θεραπευτή πυ να γνωρίζει πραγματικά να την κάνει στο συγκεκριμένο πρόβλημα (αναγνωρίζω ότι δεν είναι εύκολο να βρεθεί πάντα κάποιος ανάλογος θεραπευτής). Τα φάρμακα σε αυτή την κατάσταση ανακουφίζουν αλλά δεν μπορούν να προσφέρουν ριζική θεραπεία.

Με εκτίμηση,

Πέτρος Σκαπινάκης
Ψυχίατρος